Forum Wszystko o Gothic
www.myrtana.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zadania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o Gothic Strona Główna -> O grze GIII
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasskala
Mistrz miecza
Mistrz miecza



Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:11, 23 Lis 2006    Temat postu: Zadania

Piszcie tutaj zadania tylko według podanego schematu.

Kraina

Miasto
Zadanie
Opis zadania
Zdobyte doświadczenie:
Zdobyta reputacja:

Na przykład

MYRTHANA

Ardea

1. "Przepędź orków z Ardei"
Rozpoczynasz grę od obrony jednego z okupowanych przez orków miast – Ardei. Obrona nie należy do trudnych zadań, pomagają Ci okoliczni mieszkańcy i Twoi przyjaciele z Górniczej Doliny – Diego, Gorn i Milten. Po chwili walki Orkowie wycofują się z miasta i uciekają.

Zdobyte doświadczenie: 500
Zdobyta reputacja: Buntownicy +2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
devil6
Amator
Amator



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Nie 13:39, 26 Lis 2006    Temat postu:

Może nie być według twojego schematu: Zleceniodawca: Chris
Nazwa: Zabij bojaźliwe jelenie (Erlege die scheuen Hirsche)
Opis: Obok kamienia przy którym stoi Chris na północny zachód od Ardeay udajemy się na polowanie by zabić 5 jeleni. Po uśmierceniu ich zbieramy jelenie mięso i zanosimy je Chrisowi.
Nagrody: 50 punktów doświadczenia, szyk polowania +1, Chris zostaje naszym nauczycielem


Zleceniodawca: Gorn
Nazwa: Gorn prowadzi Cię do obozu rebeliantów (Gorn zeigt dir das Rebellenversteck)
Opis: Gorn prowadzi Cię do obozu rebeliantów.
Nagrody: 50 punktów doświadczenia, opinia u rebeliantów +1


Zleceniodawca: Jack
Nazwa: Problem z łajdakami (Jacks Halunken)
Opis: Udaj się na wschód idąc przy ostrej skale w pewnym momencie natrafisz na obóz 3 łajdaków, zabij ich a następnie wróć do Jacka.
Nagrody: 150 punktów doświadczenia, 50 sztuk złota


Zleceniodawca: Seruk
Nazwa: Rebelianckie złoto Jacka (Jacks Rebellengold)
Opis: Jack dostał złoto od rebeliantów, więc musimy mu je odebrać. Składamy mu wizytę i odbieramy złoto.
Nagrody: 150 punktów doświadczenia, sztuka złodziejstwa +1, 400 sztuk złota


Zleceniodawca: Hamlar
Nazwa: Pomów z dowódcą rebeliantów (Sprich mit dem Anführer der Rebellen!)
Opis: Hamlar wysyła cię do dowódcy rebeliantów, który znajduje się w obozie leżącym w lesie. Jeśli chcesz Gorn może cię tam zaprowadzić. Gdy dotrzesz do obozu spotkasz tam rebelianta o imieniu Javier odeśle cię do jaskini w której spotkasz dowódcę rebeli. Opowiadasz mu o ataku na Arede i wracasz do Hamlara zdać raport.
Nagrody: 300 punktów doświadczenia, opinia u rebeliantów +1


Faring

Zleceniodawca: Curtis
Nazwa: Pokonaj Spike'a na arenie (Besieg Spike in der Arena)
Opis: Pójdź ze Spike'iem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: opinia w Faring + 8, siła + 1, 500 punktów doświadczenia, 300 sztuk złota


Zleceniodawca: Curtis
Nazwa: Pokonaj Gorana na arenie (Besiege Goran in der Arena)
Opis: Pójdź z Goranem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: opinia w Faring + 8, siła + 1, 300 punktów doświadczenia, 150 sztuk złota


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Mortisa na arenie (Besiege Mortis in der Arena)
Opis: Pójdź z Mortisem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: Opinia u Orków + 2, 4500 punktów doświadczenia


Zleceniodawca: Curtis
Nazwa: Pokonaj Muffa na arenie (Besiege Muff in der Arena)
Opis: Pójdź z Muffem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: Opinia w Faring + 8, Siła + 1, 300 punktów doświadczenia, 150 sztuk złota


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Rozhova na arenie (Besiege Rozhov in der Arena)
Opis: Pójdź z Rozhovem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: Opinia u Orków + 2, siła + 1, 5500 punktów doświadczenia


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Tukasha na arenie (Besiege Tukash in der Arena)
Opis: Pójdź z Tukashem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: Opinia u Orków + 2, 4000 punktów doświadczenia


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Vigo na arenie (Besiege Vigo in der Arena)
Opis: Pójdź z Vigo na arenę i pokonaj go.
Nagrody: Opinia u orkach +2, 3500 punktów doświadczenia


Zleceniodawca: Wilson
Nazwa: Myśliwi z Faring (Die Jäger von Faring)
Opis: Tylko myśliwi mogą w Faring ze specjalną przepustką mogą podróżwoać po Nordmarze i polować. Aby zostać myśliwym, potrzebujesz zgodę od Wilsona i Toma.
Zgodę otrzymasz wykonując następujące zadania:
Sprzedaż futra za 500 sztuk złota,
Prezent Alis dla Toma (Bringe Alis Geschenk zu Tom)
Pójdź z Wilson Lurker (Gehe mit Wilson Lurker jagen)
Zabij Lurkera! (Töte die Lurker!)
Jeśli wypełniłeś wymienione zadania - jesteś myśliwym.

Gotha

Zleceniodawca: Potros
Nazwa: Pokonaj Potrosa (Besiege Potros)
Opis: Gotha leży nad obozowiskiem orków. Rozmawiasz tam z orkiem Potrosem i wyzywasz go.
Nagrody: 100 punktów doświadczenia

Kap Dun

Zleceniodawca: Cyrus
Nazwa: Cyrus potrzebuje wódki (Cyrus braucht Schnaps)
Opis: Cyrus ma zły humor. Wódka polepszyłaby mu humor, lecz on ma tylko rum. Dajemy mu jedną.
Nagrody: 100 punktów doświadczenia, opinia w Kap Dun +5.


Zleceniodawca: Harek
Nazwa: Harek chce mięsa (Harek will Fleisch)
Opis: Parę metrów na zachód z Kap Dun, Harek głoduje i chętnie zjadłby kawałek upieczonego mięsa. Dajemy mu więc je.
Nagrody: 100 punktów doświadczenia.


Zleceniodawca: Curtis
Nazwa: Pokonaj Spike'a na arenie (Besieg Spike in der Arena)
Opis: Pójdź ze Spike'iem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: opinia w Faring +8, siła +1, 500 punktów doświadczenia, 300 sztuk złota

Zleceniodawca: Curtis
Nazwa: Pokonaj Gorana na arenie (Besiege Goran in der Arena)
Opis: Pójdź z Goranem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: opinia w Faring +8, siła +1, 300 punktów doświadczenia, 150 sztuk złota


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Mortisa na arenie (Besiege Mortis in der Arena)
Opis: Pójdź z Mortisem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: Opinia u Orków +2, 4500 punktów doświadczenia


Zleceniodawca: Curtis
Nazwa: Pokonaj Muffa na arenie (Besiege Muff in der Arena)
Opis: Pójdź z Muffem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: Opinia w Faring +8, Siła +1, 300 punktów doświadczenia, 150 sztuk złota


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Rozhova na arenie (Besiege Rozhov in der Arena)
Opis: Pójdź z Rozhovem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: Opinia u Orków +2, siła +1, 5500 punktów doświadczenia


Zleceniodawca: Tarok
Nazwa: Pokonaj Tukasha na arenie (Besiege Tukash in der Arena)
Opis: Pójdź z Tukashem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: Opinia u Orków +2, 4000 punktów doświadczenia

Montera

Zleceniodawca: Elber
Nazwa: Złodzieje ziarna muszą odejść (Die Korndiebe müssen weg)
Opis: Elber na zagrodzie chłopskiej na północy Montera mówi o złodziejach ziarna, którzy kradną pszenicę. Idź do lasu północnego i idź przy skalnej ścianie po twojej prawej. Dochodzisz do obozu złodziei ziarna. Są uzbrojeni w halabardy i są niebezpieczni.
Nagrody: Opinia w Montera + 6, 400 punktów doświadczenia, 1500 sztuk złota

Zleceniodawca: Sanford
Nazwa: Pszenica dla magazyniera (Weizen für den Lagermeister)
Opis: Sanford, magazynier, potrzebuje 15 worów pszenicy z dworu północnego miasta Montera. Na obszarze dworu znajdujesz dziesięć worów, które musisz przynieść z powrotem. Pozostałe pięć należy do złodziei ziarna (misja: złodzieje ziarna muszą odejść).
Nagrody: Opinia w Montera + 2, 150 punktów doświadczenia

Zleceniodawca: Dan
Nazwa: Pokonaj Dana na arenie (Besiege Dan in der Arena)
Opis: Pójdź z Danem na arenę i pokonaj go. Rozmawiając z nim, otrzymujesz jeszcze raz 100 punktów doświadczenia.
Nagrody: 200 punktów doświadczenia, siła + 1, opinia w Montera + 6, niewolnik Dana może zostać towarzyszem bohatera

Zleceniodawca: Ugo
Nazwa: Pokonaj Ugo na arenie (Besiege Ugo in der Arena)
Opis: Pójdź z Ugo na arenę i pokonaj go. Rozmawiając z nim, otrzymujesz jeszcze raz 100 punktów doświadczenia.
Nagrody: 200 punktów doświadczenia, siła + 1, opinia w Montera + 6, Ugo zostaje nauczycielem złodziejstwa
Nemora

Zleceniodawca: Marik
Nazwa: Skradziona lista niewolnika (Bradley soll seine gestohlene Sklavenliste zurückerhalten)
Opis: Przynieś z powrotem Bradleyowi listę i porozmawiaj z nim.
Nagrody: 150 punktów doświadczenia, Opinia w Montera + 2

Zleceniodawca: Dennis
Nazwa: Dennis chce, by Bradley chronił niewolników (Dennis will, dass Bradley die Sklaven schont)
Opis: Powiedz Bradleyowi, że powinien chronić niewolników.
Nagrody: Opinia w Montera + 2, 150 punktów doświadczenia

Okara

Zleceniodawca: ---
Nazwa: Złośliwa Ripper (Bösartige Ripper)
Opis: W lesie, na wschód od obozu Okara, znajdź i zabij 4 złośliwe ripper.
Nagrody: 1000 punktów doświadczenia, Opinia w Okarze +4, Szyk Polowania +1, 500 punktów doświadczenia z Kent, 100 sztuk złota.

Zleceniodawca: Manning
Nazwa: Przynieś Manningowi Rudę Żelazną. (Bring Manning Eisenerz)
Opis: Dostarcz Manningowi 5 rud żelaznych.
Nagordy: 1500 punktów doświadczenia, Opinia w Okarze +8 , pozostałe złoto Manninga.

Zleceniodawca: Fraser
Nazwa: Zabij wszystkie dziki (Jage die garstigen Wildschweine)
Opis: Fraser siedzi w ruinach zamknu na północ od Okary. Kiedy pokona się z nim razem wszystkie dziki, zadanie jest ukończone.
Nagrody: 1000 punktów doświadczenia, Szyk polowania + 1, Opinia w Okarze + 4, opinia u Frasera +500

Reddock

Zleceniodawca: Kliff
Nazwa: Uwolnij Kliffa z niewoli (Befreie Kliff von den Orks auf dem Bauernhof)
Opis: W zagrodzie chłopskiej opanowanej przez orków spotykasz Kliffa - niewolnika. Prosi cię on o uwolnienie. Udajemy się do obecnego dowódcy zagrody - Toporka. Wyzywamy go na pojedynek i pokonujemy go. Tym samym Kliff wchodzi w nasze posiadanie. Idziemy do niego i mówimy mu, że jest wolny.
Nagrody: 100 punktów doświadczenia, ogólna opinia +10, opinia u rebeliantów +1


Zleceniodawca: Gelford
Nazwa: Usuń patrol orków (Beseitige die Ork-Patrouille auf dem Bauernhof)
Opis: Gelford ma problem z orkami w osadzie chłopskiej, w której wypełnialiśmy zadanie z uwolnieniem kowala Kliffa. Gdy dotrzemy do zagrody czekają na nas czterej orkowie i znany nam Topork. Po zabiciu orków wracamy do Gelforda.
Nagrody: 200 punktów doświadczenia, opinia u rebeliantów +1, 500 sztuk złota


Zleceniodawca: Gelford
Nazwa: Wędrujący ork (Beseitige die wandernde Ork-Patrouille zwischen Reddock und Ardea)
Opis: Musimy usunąć kolejny patrol orków. Tym razem znajduje się on na północnym wschodzie. Po rozwiązaniu problemu, wracamy do Gelforda.
Nagrody: 200 punktów doświadczenia, opinia u rebeliantów+1, 500 sztuk złota


Zleceniodawca: Copper
Nazwa: Pokonaj Coppera na arenie (Besiege Copper in der Arena)
Opis: Udaj się z Copperem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: 100 punktów doświadczenia, moc +1, Copper jako towarzysz


Zleceniodawca: Joey
Nazwa: Pokonaj Joeyego na arenie (Besiege Joey in der Arena)
Opis: Udaj się z Joey'em na arenę i pokonaj go.
Nagrody: 150 punktów doświadczenia, opinia ogólna +10, siła +1, 1 napój leczniczy


Zleceniodawca: Topork
Nazwa: Pokonaj Toporka w pojedynku (Besiege Topork im Zweikampf)
Opis: W zagrodzie chłopskiej stocz walkę z Toporkiem. Po wygranej walce będziesz mógł sobie wybrać nagrodę w postaci złota, lub niewolnika Kliffa.
Nagrody: 100 punktów doświadczenia, siła +1


Zleceniodawca: Sebastian
Nazwa: Przynieś magowi ognia rośliny lecznicze (Bring dem Feuermagier Sebastian Heilpflanzen)
Opis: Zbieramy 10 roślin leczniczych i zanosimy je Sebastianowi. Jeśli chcemy, nauczy nas za to alchemii.
Nagrody: 50 punktów doświadczenia, opinia ogólna +10, alchemia +1


Zleceniodawca: Kliff
Nazwa: Odprowadź Kliffa do obozu buntowników (Bring Kliff zum Rebellenanführer Javier in Reddock)
Opis: Po uwolnieniu Kliffa z niewoli, poprosi on nas, abyśmy zaprowadzili go do obozu rebeliantów. Gdy dotrzemy do obozu rozmawiamy z Javierem o Kliffie i załatwiamy mu posadę kowala.
Nagrody: 200 punktów doświadczenia, opinia ogólna +10, 300 sztuk złota, Kliff naucza nas kowalstwa


Zleceniodawca: Javier
Nazwa: Znajdź buntownika w Kap Dun (Finde den Rebellenuntergrund in Kap Dun)
Opis: Udajemy się do Kap Dun i rozmawiamy tam z Philem. Opowiada nam pewną historię...
Nagrody: 100 punktów doświadczenia, opinia ogólna +10, opinia u rebeliantów +2, 50 sztuk złota


Zleceniodawca: Javier
Nazwa: Reddock potrzebuje kowala! (Reddock braucht einen Schmied)
Opis: Javier potrzebuje kowala. Przyprowadzamy mu Kliffa, niewolnika z chłopskiej osady.
Nagrody: 150 punktów doświadczenia, opinia ogólna +10, sztuka kowalstwa +1


Zleceniodawca: Joey
Nazwa: Oczyść południowe jaskinie (Säubere die südlichen Höhlen von Reddock)
Opis: Udajemy się do jaskiń by oczyścić je z różnych stworzeń.
Nagrody: 250 punktów doświadczenia, opinia ogólna +20, szyk polowania +1, 500 sztuk złota


Zleceniodawca: Breton
Nazwa: Zabij agresywne dziki (Töte die aggressiven Wildschweine)
Opis: Jak powiedział Breton, udaj się na wschód. Tam napotkasz 4 agresywne dziki, które musisz skrócić o głowy.
Nagrody: 150 punktów doświadczenia, 30 sztuk złota, opinia ogólna +10, szyk polowania +1


Zleceniodawca: Norris
Nazwa: Bronie dla rebeliantów
Opis: Norris chciałby, abyś przyniósł mu 5 "Waffenbündel bringst". Dwa z nich znajdziesz przy "Orkpatroullie", pozostałe trzy leżą w chacie znajdującej się w osadzie chłopskiej. Gdy zbierzesz wszystkie sztuki, udaj się do Norrisa.
Nagrody: 100 punktów doświadczenia, opinia ogólna +10, opinia rebeliantów +1, 300 sztuk złota

Silden

Już wkrótce

Trelis

Zleceniodawca: Ben
Nazwa: Mały zapaleniec Ben potrzebuje nauczki (Der kleine Hitzkopf Ben braucht einen Denkzettel)
Opis: Na zagrodzie chłopskiej przed Trelis (po drodze do Montera) znajduje się Ben, którego należałoby zbić.
Nagrody: Siła + 1, 150 punktów doświadczenia


Geldern

Zleceniodawca: Agenak
Nazwa: Pokonaj Dimitara na arenie (Besiege Dimitar in der Arena)
Opis: Pójdź z Dimitarem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: opinia w Geldern + 6, siła + 1, 2000 punktów doświadczenia, tablica kamienia


Zleceniodawca: Agenak
Nazwa: Pokonaj Gembaka na arenie (Besiege Gembak in der Arena)
Opis: Pójdź z Gembakiem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: opinia w Geldern + 6, siła + 1, 2000 punktów doświadczenia, zwietrzała tablica kamienia


Zleceniodawca: Agenak
Nazwa: Pokonaj Kulaka na arenie (Besiege Kulak in der Arena)
Opis: Pójdź z Kulakiem na arenę i pokonaj go.
Nagrody: opinia w Geldern + 6, siła + 1, 2000 punktów doświadczenia, pierścień


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o Gothic Strona Główna -> O grze GIII Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin